RTVE ha presentat la seva remodelada imatge corporativa. I no m'agrada.
El canvi és obra de SUMMA, consultora de branding espanyola.
SUMMA, que no, que el logo antic m'agradava més. Que no per arrodonir-ho ho milloreu.
A PRIMERA VISTA pensareu ostra, va, que no n'hi ha per tant...
Bah, no ho sé. I és veritat que segons què cal veure-ho bé perquè acabi d'encaixar. És com quan d'un disc al principi només te n'agraden dues o tres i al final t'adones que tot ell es bo.
PERÒ CLAR, pensem en allò que podria haver sigut. Donem un vistasso, per exemple, a la feina de GÉDEON per TV3. El que van fer (i fan) aquests gavatxos mola més. El canvi va ser una millora, cosa que dubto en el cas de l'espanyola.
AIXÍ DONCS, una de freda i una de calenta per RTVE. Clar que la freda emprenya més, perquè el logo molón empastifarà la web tant elogiada. I les furgonetes. I les espumetes dels micros.
>La notícia a la web de RTVE.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada