23 de juny 2008


Aquesta setmana s’ha celebrat el 55è Festival Internacional de la Publicitat de Cannes, el Cannes Lions. Un certamen dels més importants del mundillo on s’hi han presentat 28.000 peces de tot el món. El festival dura cinc dies durant els quals es van presentant els guanyadors. Al final, el dissabte van sortir els premis més importants que són els de Cine i Televisió.

Aquest any el Grand Prix ha sigut per l’anunci “Goril·la” de l’agència anglesa Fallon per les xocolatines Cadbury, que per cert són molt bones. També s’ha emportat un premi important l’espot “Burst” que ha fet l’agència australiana George Patterson Y&R per Schweppes. Està fet amb unes càmares que permeten veure 10.000 frames per segon. “Touch”, dels nord-americans TBWA\Chiat\Day per Skittles (uns snaks rollo M&M’s), també s’ha emportat el Lleó d’or. Us poso els tres aquí abaix.

Pel que fa a les agències espanyoles, Shackleton (els de l’ijam, que ha tingut una resposta de la que parlaré aviat) han guanyat el Premi Agència de l’any de Màrqueting Directe.

Si els voleu veure tots a la web del festival els tenen penjats, i n’hi ha per enganxar-s’hi una bona estona.






Posted by Publicat per meritxellmatas a 10:09
Categories: Etiquetes de comentaris:

 

 
>